Všeobecné obchodní podmínky
Poskytovatel:
Petra Schánilcová
Palackého 873
Horažďovice, 34101
e-mail: pranisrdcem@seznam.cz
telefon: 605881858
(dále jen "Poskytovatel")
I. Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro prodej zboží, služeb a digitálního obsahu, kterými je paní Petra Schánilcová. Tento subjekt je v textu označován také jako "Poskytovatel" . Tyto obchodní podmínky se uplatní pro nákup zboží, služeb a digitálního obsahu uvedeného subjektu prostřednictvím internetu, a to na základě online objednávky učiněné na webu www.prani-srdcem.cz.
- V rámci konkrétní objednávky vystupuje jako Poskytovatel dané služby či digitálního obsahu či jako prodávající zboží a za své plnění zákazníkovi odpovídá, jakož i za plnění povinností, které takovému Poskytovateli plynou z těchto obchodních podmínek.
- Tyto všeobecné smluvní podmínky vymezují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a zákazníkem, které vznikají objednávkou služeb či digitálního obsahu a jsou pro tento smluvní vztah závazné.
- Zákazník při smluvním vztahu s Poskytovatelem souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy, smlouvy na poskytování služby či na poskytování digitálního obsahu.
II. Uzavření smlouvy
- Smluvní vztah (kupní smlouva, smlouva o poskytování služeb či poskytování digitálního obsahu) mezi Poskytovatelem a jeho zákazníky vzniká potvrzením doručené objednávky, které je Poskytovatelem zasláno zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu, nesjednají-li smluvní strany jinak.
- Zákazník je v postavení spotřebitele a na vztah s Poskytovatelem se uplatní ujednání z.č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
- Webové stránky Poskytovatele či jeho další prezentace na webu obsahují seznam a popis zboží, nabízených služeb a digitálního obsahu, včetně uvedení cen zboží, jednotlivých služeb a digitálního obsahu a případně také zvláštních podmínek pro jejich využití.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo, že zboží, služby a digitální obsah, prezentované v rámci jím provozovaných internetových služeb, nemusí být vždy dostupné.
III. Objednávka služeb a digitálního obsahu
- Pro objednání zákazník provede příslušnou volbu obvykle na webové stránce a vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetových stránek Poskytovatele, případně zašle e-mail, pokud tak Poskytovatel v popisu zakupovaného digitálního obsahu či služby stanoví.
- Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o zboží, objednávané službě či digitálním obsahu a povinné údaje k vyplnění pro účely uzavření smlouvy a fakturace.
- Objednávku odešle zákazník Poskytovateli provedením příslušné volby v rozhraní stránky či zašle e-mail, je-li tak stanoveno, není-li u jednotlivé služby či digitálního obsahu stanoveno jinak.
- Poskytovatel bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky potvrdí přijetí objednávky elektronickou poštou na e-mailovou adresu zákazníka.
- Poskytovatel není povinen přijmout objednávku a uzavřít smlouvu se zákazníkem. Tato výhrada se sjednává zejména pro osoby, které podstatným způsobem porušily práva či oprávněné zájmy Poskytovatele, jemu spřízněných osob či tyto obchodní podmínky.
IV. Cena a platební podmínky
- Zákazník získává vlastnické právo ke zboží, přístup ke službám či digitálnímu obsahu po zaplacení plné stanovené ceny, není-li v objednávkovém formuláři či u popisu stanoveno jinak.
- V rámci akceptace objednávky je uvedena cena zboží, služby či digitálního obsahu a způsoby její úhrady (bezhotovostním převodem, kdy se stanovuje lhůta splatnosti 7 dnů, není-li stanoveno v popisu služby či digitálního obsahu jinak).
- Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel zákazníkovi po uhrazení ceny a zašlou jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka.
- V případě, že ze strany zákazníka nedojde k úhradě ceny do stanoveného data poskytnutí služby či digitální obsah do 5 dnů po její splatnosti, smlouva se ruší a Poskytovatel není povinen službu zákazníkovi poskytnout.
- Poskytovatel může umožnit úhradu po částech, pokud to v popisu uvede. Poskytovatel si vyhrazuje právo vázat úhradu ceny po částech na zpřístupnění určité části služby či digitálního obsahu (např. zpřístupnění jednotlivých modulů kurzu apod.), k níž se část ceny vztahuje, s tím, že nedojde-li ve stanoveném termínu k úhradě další části ceny, nebude další část či zbytek služby nebo digitálního obsahu nadále zákazníkovi zpřístupněny. Uvedené ujednání nezbavuje však zákazníka povinnosti uhradit celou cenu za službu, pokud Poskytovatel stanoví v popisu služby při objednávce celkovou cenu za službu či digitální obsah, nikoliv za jeho (dosud) čerpané části.
- V případě, umožní-li Poskytovatel úhradu ve splátkách, je zákazník povinen uhradit celou cenu, a to i v případě, pokud se sám z důvodů okolností na své straně rozhodne službu či digitální obsah v celém rozsahu nevyužít či využití služby či digitálního obsahu sám ukončil předčasně. V případě prodlení s byť jednotlivou splátkou se stává splatnou celá cena.
V. Platba přes platební brány:
1. ComGate – poskytovatel platební brány na webu www.pranisrdcem.cz je společnost ComGate Payments, a.s.
Informací o platebních metodách – platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby naleznete zde:
a) platba kartou
b) platba platebními tlačítky bank.
Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. pro případné reklamace nebo dotazy k platbám:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
VI. Dodací podmínky
1) Služby
Individuální konzultace a setkání
Online či osobní konzultace budou dodány dle podmínek uvedených v popisu služby na webovém rozhraní, popřípadě individuálně sjednaných. Před konáním osobní či online konzultace (a to i v případě, jsou-li součástí jiných služeb či produktů), je možné nejpozději ve lhůtě 48 hodin před touto událostí požádat o změnu termínu ze zvlášť závažných důvodů na straně zákazníka (např. nemoc apod.). Tuto možnost lze využít pouze jednou v rámci daného produktu či služby, jinak termín bez náhrady propadá. V případech zvláštního zřetele hodných je možné požádat o individuální domluvu, právo na změnu však nevzniká automaticky. Toto ujednání se nedotýká těch produktů a služeb, kdy jsou domlouvány hromadné osobní či online setkání nebo konzultace pro více účastníků; v takovém případě je individuální změna termínů konzultací vyloučena.
Hromadné akce a živá setkání
V případě akcí, které se konají v rámci živého setkání, je možné se omluvit nejdéle 7 dnů před konáním takovéto akce. V takovém případě vrátí Poskytovatel zákazníkovi plnou uhrazenou cenu sníženou o manipulační poplatek ve výši 200 Kč (pokud to není v nabídce uvedeno jinak). V době 6 dnů a méně před konáním živého setkání propadá 100% uhrazené ceny. Poskytovatel je oprávněn se dohodnout se zákazníkem v případě závažných důvodů jinak, zejména například umožnit zákazníkovi účast na akci online v přímém přenosu či ze záznamu, nemůže-li se zákazník účastnit živé akce, je-li to možné, a podobně. V případě živých setkání je také vždy možné ze strany zákazníka nahradit svou účast jinou osobou. Pokud vzniknou náklady spojené s touto změnou, nese je vždy zákazník.
Účastí na živém setkání zákazník souhlasí s pořizováním fotografií nebo video či audiozáznamů pořadatelem či jeho zmocněncem.
Při účasti na živém setkání je zakázáno účastníkům pořizovat video či audio záznam.
Klub (členství)
Poskytovatel stanoví podmínky pro členství v klubu popisem v rámci svých stránek; obvykle pro členství v klubu budou vyžadována opakované pravidelné platby pro sjednané období členství či po dobu neurčitou. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude obsah klubu dodán zpřístupněním členské sekce a/nebo jiné komunikační platformy, a to obvykle ve lhůtě tří dnů po zaplacení. Na přerušení členství v klubu se nahlíží jako na ukončení odběru tohoto typu produktu a pro obnovení členství je třeba zakoupit nový produkt tohoto typu za aktuálních podmínek nabízených poskytovatelem.
Členství v klubu je účtováno vždy za každé započaté určené časové období (tedy vždy za každý započatý měsíc nebo rok apod., a to podle popisu poskytovatele).
V případě, že objednávka členství v klubu podléhá opakované platbě, zákazník je vždy jasně informován na prodejní stránce produktu o výši pravidelného měsíčního poplatku i o způsobu, jak je možné členství v klubu ukončit a zastavit tak opakované účtování plateb. V případě, že zákazník vyplní objednávku, která opakovanou platbu zahrnuje, zašle mu Poskytovatel do dvou pracovních dnů od provedení první platby potvrzení o nastavení opakované platby prostřednictvím e-mailu uvedeného v objednávce. Zároveň vždy sedm dnů před automatickým vyúčtováním poplatku je zákazník o této skutečnosti upozorněn e-mailem na adresu, kterou uvedl v objednávce, spolu s jasnými pokyny, jak může zákazník opakované platby zrušit.
2) Digitální obsah
Poskytovatel odpovídá zákazníkovi za to, že je digitální obsah v době jeho dodání bez vad. Poskytovatel poskytuje zákazníkovi aktualizace digitálního obsahu, jen pokud to výslovně sjednají při uzavření objednávky, jinak aktualizace zakoupeného digitálního obsahu poskytovány nejsou.
On-line kurzy
Při koupi on-line kurzu může být Poskytovatelem zákazníkovi po uhrazení ceny vytvořen uživatelský účet na webovém rozhraní a budou vygenerovány, a na e-mail, který uvedl zákazník v objednávce, zaslány přístupové údaje k takovémuto uživatelskému účtu. V případě, bude-li kurz šířen jiným způsobem než prostřednictvím členské sekce, budou zákazníkovi zaslány přístupové údaje k jiné platformě, jejímž prostřednictvím bude kurz dostupný, či bude šířen e-mailem či jinou, Poskytovatelem vyhrazenou formou. Po přihlášení s využitím přístupových údajů bude digitální obsah (online kurz) dodán zpřístupněním členské sekce či v rámci jiné platformy, a to obvykle ve lhůtě tří dnů po zaplacení, není-li stanoven konkrétní den spuštění kurzu. Je-li to s ohledem na návaznost obsahu efektivní, budou jednotlivé lekce zpřístupňovány postupně, dle harmonogramu Poskytovatele, případně Poskytovatel může stanovit konkrétní datum zahájení on-line kurzu pro jeho účastníky. Není-li na stránce Poskytovatele stanoveno jinak, Poskytovatel obsah online kurzů obvykle neaktualizuje.
E-booky a další materiály ke stažení
V případě digitálního obsahu, který se stahuje z webového prostředí, zašle Poskytovatel zákazníkům odkazy a další přístupové údaje, na jejichž základě jim bude umožněno si zakoupený produkt stáhnout. Podmínkou k zaslání takovýchto odkazů či přístupových údajů je plná úhrada ceny takovéhoto digitálního obsahu. Není-li na stránce Poskytovatele stanoveno jinak, Poskytovatel obsah e-booků obvykle neaktualizuje.
Digitální obsah poskytovaný za osobní údaje ("magnet")
Těmito obchodními podmínkami se řídí také právní poměry mezi Poskytovatelem a zákazníkem, pokud Poskytovatel poskytne digitální obsah za osobní údaje namísto odměny (a Poskytovatel pak tyto údaje zpracovává i pro jiné účely než poskytnutí digitálního obsahu nebo splnění svých zákonných povinností).
Pořizování záznamů
Zákazník bere na vědomí, že v případě, bude-li součástí zakoupené služby či digitálního obsahu skupinová online lekce či online workshop, probíhající prostřednictvím digitální platformy (Zoom apod.), je Poskytovatel oprávněn z takovéto lekce či workshopu pořídit záznam a ten použít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či e-mailu v rámci svých podnikatelských aktivit. Informace o této skutečnosti je uvedena taktéž v Zásadách ochrany osobních údajů Poskytovatele, kde je zákazník informován o způsobech zpracování osobních údajů Poskytovatelem jako správcem osobních údajů.
3) Dodání zboží
i) Přechod vlastnictví ke zboží přechází až po úplné úhradě kupní ceny, do té doby se sjednává výhrada přechodu vlastnictví a zboží do úplně úhrady kupní ceny zůstává vlastnictvím Poskytovatele. V případě zboží zhotovovaného na zakázku (a to i v případě, že je toto plnění součástí jiné služby) je zákazník povinen k úhradě sjednané ceny daného produktu v okamžiku potvrzení objednávky, a to z důvodu rezervace času a zahájení výroby zboží pro zákazníka na míru dle jeho požadavků.
ii) Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit Poskytovateli také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Zákazník je povinen také uhradit dopravu zboží. O výši ceny dopravy a případně dalších nákladů spojených s balením a dodáním zboží Poskytovatel informuje prostřednictvím svých stránek či objednávkového formuláře.
iii) Poskytovatel může umožnit volbu dopravy zboží, případně stanoví jediného dopravce zboží. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
iv) Je-li Poskytovatel podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené zákazníkem v objednávce, je zákazník povinen převzít zboží při dodání.
v) V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
vi) Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít.
4) Společná pravidla
a) Poskytovatel výslovně stanovuje, že v případě zakoupení "balíčku" či jinak zvýhodněného či zvlášť sestaveného produktu sestávajícího ze zboží, služeb, konzultací, digitálního obsahu vč. předplatitelských klubů a obdobných služeb se v případě nevyčerpání všech součástí z důvodů na straně zákazníka uhrazené prostředky za tyto součásti balíčku nevrací; cena je stanovená za balíček, nikoliv za jeho (dosud vyčerpané) části.
b)V případě, že Poskytovatel pro čerpání některých služeb vytvoří pro své zákazníky uživatelské účty, je zákazník v takovém případě povinen dodržovat mlčenlivost o přístupových údajích ke svému členskému účtu a neumožnit jejich použití třetím osobám. Zákazník se dále zavazuje udržovat údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální a pravdivé.
c)Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit zákazníka z účasti v online kurzu vč. účasti ve facebookových skupinách Poskytovatele či ze vzdělávací akcích vč. online skupinových setkání, webinářů apod., pokud zákazník narušuje fungování skupiny, průběh akce či setkání (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.) a také pokud zákazník nabízí a poskytuje výuku technik a praktik nabytých v kurzu či kurzech, které u poskytovatele absolvoval. V případě vyloučení z důvodů uvedených v tomto odstavci nemá zákazník nárok na vrácení zaplacené ceny.
d)V případě skupinových akcí si Poskytovatel vyhrazuje právo zrušit takovou akci při nižším počtu přihlášených či zásahu vyšší moci.
e)Poskytovatel si vyhrazuje právo poskytovat objednané služby či digitální
obsah pouze po dobu stanovenou v popisu konkrétní služby, digitálního obsahu, kdy uvedená doba plyne od zaplacení objednávky Zákazníkem. V případě okolností na straně Poskytovatele, které spočívají v potřebě prodloužit poskytování doby objednané služby, je Poskytovatel oprávněn dobu poskytované služby prodloužit.
VII. Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník je oprávněn od smlouvy uzavřené s Poskytovatelem odstoupit, stanoví-li tak uzavřená smlouva, tyto obchodní podmínky nebo příslušná ustanovení občanského zákoníku. Obecně má zákazník v postavení spotřebitele u smluv uzavřených distančním způsobem dle § 1829 NOZ právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní ode dne uzavření smlouvy. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.
2. Upozornění na výjimku odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku u digitálního obsahu pro spotřebitele: není-li u konkrétní produktu typu digitální obsah stanoveno jinak, Poskytovatel informuje zákazníka prostřednictvím svých stránek a zákazník výslovně uděluje prostřednictvím možností na stránkách Poskytovatele souhlas, že je mu digitální obsah zpřístupněn bezodkladně po zaplacení kupní ceny. V takovém případě pak zákazník ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě od uzavření smlouvy o poskytnutí digitálního obsahu. Z důvodu těchto okolností hodných zvláštního zřetele je u digitálního obsahu nabízených prostřednictvím stránek či dalších internetových služeb Poskytovatele vyloučena možnost odstoupit v uvedené lhůtě do 14 dnů od smlouvy uzavřené způsobem na dálku a požadovat vrácení celé uhrazené ceny. Uvedené ujednání se uplatní i v případě, sestává-li produkt z balíčku digitálního obsahu a dalších služeb či zboží a digitální obsah je zpřístupněn před uplynutím 14denní lhůty. Toto právo je u zákazníka v postavení podnikatele vyloučeno.
3. Zákazník v postavení spotřebitele je oprávněn od smlouvy na poskytnutí digitálního obsahu uzavřené způsobem na dálku odstoupit v případě, nedodá-li Poskytovatel digitální produkt bezodkladně po jeho zaplacení nebo v dodatečné lhůtě stanovené zákazníkem (pokud není výslovně v popisu produktu stanoveno pozdější datum dodání). Zákazník může od smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení Poskytovatele nebo z okolností zjevné, že Poskytovatel digitální obsah neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Výslovně se však stanovuje, že toto ujednání se nepoužije v případě tzv. předprodejů a dalších případů, kdy je stanoveno pozdější datum dodání plnění.
4. Zákazník v postavení spotřebitele není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě zboží, které má být vyrobeno podle požadavků zákazníka nebo přizpůsobeno jeho osobním potřebám.
5. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny.
6. Je-li společně s jakýmkoliv produktem poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi Poskytovatelem a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím Poskytovateli vrátit i poskytnutý dárek.
7. Odstoupení zákazník může zaslat Poskytovateli e-mailem na adresu pranisrdcem@seznam.cz nebo písemně na adresu místa podnikání, které je uvedeno v těchto obchodních podmínkách v jejich úvodu. Odstoupení od smlouvy postačuje prokazatelně odeslat Poskytovateli i poslední den 14denní lhůty od uzavření smlouvy. V případě řádně učiněného odstoupení od smlouvy Poskytovatel vrátí přijaté peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od přijetí odstoupení.
8. Poskytovatel je oprávněn od smlouvy odstoupit, jestliže není možné z objektivních důvodů produkt za původních podmínek poskytnout, plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním, v případě podstatného porušení těchto podmínek či smlouvy zákazníkem, zejména z důvodů urážejícího a podobného jednání zákazníka apod. a dále ve lhůtě do převzetí zboží zákazníkem. Odstoupení Poskytovatele bude vždy zdůvodněno ze zákonem stanovených nebo v těchto podmínkách uvedených důvodů. Odstoupení je účinné doručením oznámení zákazníkovi.
VIII. Odpovědnost za vady
- Zákazník je oprávněn uplatnit svá práva vznikající z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li produkt vadu či jiný rozpor s jeho objednávkou. Práva vznikající z vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména ust. § 1914 – 1925 občanského zákoníku. U služeb pak také § 2099 až 2112 občanského zákoníku a pro zákazníky, kteří jsou v postavení spotřebitele, pak také § 2158 až 2160 občanského zákoníku, kdy se v souvislosti s ust. § 2615 použijí u služeb přiměřeně uvedená ustanovení jako u kupní smlouvy. U digitálního obsahu pak ustanoveními § 2389a – 2389s občanského zákoníku a pro zákazníky v postavení spotřebitele pak také ustanoveními i § 2389g až 2389s občanského zákoníku.
- Poskytovatel odpovídá za to, že produkt při převzetí nevykazuje vady. S ohledem na osobní charakter některých služeb energetického charakteru je možné vytknout vadu jen z důvodu, že by poskytnutá služba neodpovídala popisu služby na stránkách Poskytovatele. Vadu je povinen zákazník uplatnit u Poskytovatele emailem bezodkladně po jejím zjištění na e-mailovou adresu pranisrdcem@seznam.cz. Vadu lze zákazníkem v postavení podnikatele vytknout při převzetí plnění. Vadu lze zákazníkem v postavení spotřebitele vytknout v maximální zákonné objektivní reklamační lhůtě šesti měsíců od převzetí předmětu plnění, u spotřebního zboží činí tato reklamační lhůta 24 měsíců od převzetí předmětu plnění. Vadu krytou zárukou lze vytknout nejpozději v reklamační lhůtě určené délkou záruční doby, pokud je záruční doba delší než šest měsíců, u spotřebního zboží je 24 měsíců, nestanoví-li ji výslovně Poskytovatel delší.
- Zákazník může požadovat odstranění vady, přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy. Volbu vyřešení reklamace provede zákazník. Zákazník však není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.
- Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou produktu bez vady a vadného produktu, který byl zákazníkovi poskytnut. Má-li být produkt poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně.
- Peněžité částky, které má Poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat zákazníkovi, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí Poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy zákazník uplatnil u Poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.
- Stanovuje se lhůta 30 dnů pro vyřešení nároků zákazníka z titulu odpovědnost za vady, s tím, že Poskytovatel je povinen zákazníka do konce této lhůty vyrozumět o výsledku reklamačního řízení a v případě, není-li možné v této lhůtě nároky zákazníka vyřešit, je třeba mu o tom předem poskytnout informaci a ve lhůtě 30 dnů jej o průběhu reklamačního řízení informovat.
IX. Závěrečná ustanovení
- Poskytovatel poskytuje službu v rozsahu a způsobem uvedených v popisu služeb.
- Poskytovatel neodpovídá za to, že po využití jí poskytované služby získá zákazník finanční či osobní či zdravotní prospěch nebo jiné konkrétní výhody a výsledky.
- Poskytovatel je autorem a vykonavatelem autorských práv k službám a produktům a digitálnímu obsahu, webům a jejich jednotlivým součástem, mají-li charakter autorského díla, není-li v rámci webů uvedeno jinak. Poskytovatel je autorem a vykonavatelem autorských práv k součástem online produktů, mají-li charakter autorského díla. Užití díla bez souhlasu Poskytovatele či jakýkoliv jiný neoprávněný výkon práv k dílům je zakázán. Tento zákaz znamená zejména zamezení nedovoleného kopírování, přebírání a šíření a dalšího neoprávněného nakládání s weby, články, online záznamy, audiovizuálními díly a další.
- Poskytovatel používá v rámci své internetové prezentace recenze skutečných zákazníků svých služeb a digitálního obsahu, které získal od těchto zákazníků buďto na základě jejich spontánních písemných reakcí vůči Poskytovateli nebo na vyžádání po využití služby či po konzumaci digitálního obsahu. Pro získání recenze Poskytovatel oslovuje vždy konkrétní (platící) zákazníky. Recenze nejsou upravovány, Poskytovatel si pouze vyhrazuje právo je z redakčních důvodů zkrátit či upravit gramatické nebo stylistické chyby.
- Spory vyplývající ze smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a zákazníkem řeší obecné soudy. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (ADR) ze smlouvy je příslušná: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr je rovněž možné využít při řešení sporů mezi Poskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy, v případě, jedná-li se o spotřebitelský spor.
- Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené mezi Poskytovatelem a zákazníkem. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními všeobecných obchodních podmínek.
- Ustanovení o ochraně osobních údajů a nakládání s cookies naleznete v dalších sekcích webu Poskytovatele.
- Znění těchto všeobecných obchodních podmínek může Poskytovatel měnit či doplňovat a tyto změny jsou účinné zveřejněním nových všeobecných obchodních podmínek (jejich změn) na webu Poskytovatele. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- Věci těmito podmínkami neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a v případě, je-li zákazník v postavení spotřebitele, také ujednání zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti k 21. 4. 2025, kdy byly zveřejněny na stránkách www.prani-srdcem.cz .
Petra Schánilcová